AselinAnnesiiiiii bizde süt alerjisi olduğunu varsayıyorduk 1 hafta öncesine kadar, ben nerdeyse 2 aylık olduğunda farkettik ve süt ürünleri kırmızı et kuruyemişler kestim ama aralıklarla egzaması oldu kızarıklıklar, mukuslu kaka çok nadir oldu en son doktor tavuk ve yumurtayı da kesmemi istedi resmen tamamen geöti kızarıklıklar, geçen hafta artık netleşmesini istediğim için pediatri alerji immüloji uzmanına götürdüm geçmişe yönelik tüm fotoğraflarını gösterdim sğreci anlattım muayene de etti güzelce önce deriden alerji testi yapıldı sırtından yapılıyor böyle uçunda, alerjenlerin olduğu plastik sivri uçlu bişi bastırıyor oralar nokta nokta kabarıyor alerji varsa şişiyormuş ama test bizde çalışmadı kızım 6,5aylık buarada, kan testi önerdi doktorumuz o kesin sonuç veriyor dedi elinin üstünden damla damla, bi kan alındı, gıda alerjisi ve solunum olarak 2 farklı test var bildiğim kadarıyla bizde sadece gıda testi ve hemogram baktı doktor, 3-4 gün sonra çıktı sonucumuz ve öğrendim ki alerji değiliz seboreik dermatiti var dedi diyete devam ediyorum kuzu eti yiyorum sadece ve balık. Buarada ekgıda ya başladık 3gün kuralıyla, patatesle başladım 4.patates +havuç, şimdi yarın bu ikiliye kabak eklicem çok şükür kabarma vs olmadı.. Allah tüm alerjik bebişlere şifalar versin ama kesinlikle uzmanına göstermenizi tavsiye ederim im rahatladı resmen.. Genelde 6 ay sürermiş en fazla 1 yaş, bazıların da 5 yaşa kadar bazı reaksiyonlarvdevam edebilirmiş.. Ama bence süt alerjisinin en belirgin özelliği püskürerek kusma… Biz de hiç olmadı.