H12345 Hanimlar beşik korumalıgi beyaz ve sünger olanlardan. Yani 30 derece dişinda yikayamiyorum Sünger kırılıyor yoksa Ama ter lekesi duruyor asla gitmiyor nasil gider ya sap sarı duruyor kafaya gelen yerde
GiybetReis H12345 makineye atın. Normal beyazlar için olan detarjanla yıkayın. Mak. Su alınca detarjan gözüne bi kapak domestos çamaşır suyu dökün. Bembeyaz cıkacaktır😊
GiybetReis H12345 Valla bilemedim ben bembeyaz olanlara yapıyorum genelde. Bi foto atma şansın var mı?
H12345 GiybetReis atmasini bilmiyorum canim buraya ya Gri ve beyaz desenli dışa gelen kısım gri beyaz iç beşiği gelen kısım sadece beyaz. Kafasına gelen yer baya sarı lekeli ya
GiybetReis H12345 Valla bilemedim diğer renklere bişi olur mu olmaz mı. Ben hafif desen olsa da yapıyorım bu dediğimi ama bilemedim yani görsem iyi olurdu😊
H12345 GiybetReis buraya nasılsın koyulur bilmiyorum ya Of of gene kaldı öylece yikanmammis gibi durucak