Merhaba kızlar 6 hafta 1 günlük gebeyim bu ikinci gebeliğin olacak. çok garip geçiyor nasıl anlatsam … yemek yiyorum kahvaltı yapıyorum daha kahvaltının üstünde iken bile midem açlıktan ağrıyor . kahvaltıdan kalkar kalkmazz bile aç hissediyorum ama değişik bişey karnın açlıktan ağrır ama yemek görmek bile istemezsin. öyle psikolojim bozuldu resmen yemeye bakınca yemek bile istemiyorum ama aç hissediyorum ne zaman geçecek hiçbir fikrim yok sizde de öyle oldu mu halsiz hissediyorum .ilk gebeliğim öyle değildi sanki