akidesekerii Yakın zamanda doğum günü elbisesi alan var mı ? Kızım için bakıyorum 1 yaşa uzun kollu biseyler ama özel dikimler 200-250 diyor o kadar bütçem yok. Daha uygun fiyatlı tavsiyesi olan var mı ? Fotoğraflı olursa daha da sevinirim 😊
hunilimomm akidesekerii ben yazın almıştım intgramdan bi tişört bide slopet takım 70-80 TL civarı idi suan aldığım sayfa da var mi bilmiyorum linkini atayım söyle bakın isterseniz https://instagram.com/sweetlybabys?utm_medium=copy_link
Woody akidesekerii özel dikim yaptırmadı. Pixy love indirimde elbiseleri 20 30 liraya satmıştı bi donem. O zaman 2 elbise aldım. Birini ilk doğumgünü de giydirdim. Bu gidişle diğerini de 2 yasinda giyer. Altib tutulu falan çok guzel elbiseler var. Lcw, pixylove, le mabelle bakın isterseniz. Bunun eteği coj guzel mesela Üstüne süslü baska bi sey bulursunuz https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4609227/1047875
Dogabebekkk akidesekerii https://imgyukle.com/i/ksc0UR biz bunu aldık 120 TL idi 2 yaş ama ben 1 yaş gününde giydirdim
Dogabebekkk akidesekerii isterseniz satabilirim de biz sadece 1 saat kullandık tertemiz kızımın doğum günü de zaten 25 ekimdi alalı 1 ay olmadı 😊
akidesekerii Happy_90 Evet özel dikimler çok pahalı maalesef olsa keşke de yaptırsam ama sağlık olsun 😊
akidesekerii Hanımlar herkes 300-400 liraya özel dikim mi yaptırdı yok mu hiç uyguna elbise bulup alan ?
balyavrum1 akidesekerii benim kızıma aldıgım elbşse kısa kollu ben evde yapıcam diye kısa kol tercih ettim 190 liraya almıştım istersen uygun bi fiyata verebilirim
akidesekerii Dogabebekkk Evet aklımda bu model var aslında hem uygun da fiyatı. Hem üstü penye gibi sanırım fitilli kumaş rahat da olur
Dogabebekkk akidesekerii evet çok rahat dediğim gibi elbise 2 yaş ama bir yaşta giydirdim 1-2 yaş olur yani farklı resim yükleyeyim size
akidesekerii Dogabebekkk güzelmiş ama benim kızım kilolu bir bebek değil 2 yaş epey bol olur diye düşünüyorum.