Hanimlar oğlum on aylık hala emekleme yok. Oturmaya falan oturuyo ama bazende düşüyo ben yastık falan koyuyorum işte hala. Donuyo işte oraya buraya. Kızım 8 aylık falnken emeklemisti. Oğlum dört aylıkken dönmeye başlamıştı ben hatta çok şaşırmıştım. Ama sonra sünnet falan oldu dönmedi. Çocuk doktoru normal dedi özeldeki de on aylık olunca hala suphen varsa çocuk nörolojisine götr dedi. Bebegi geç emekleyen yürüyen var mı anneler?