Narin9 Beyziikoo yaa öyle mi diyorsun bende bi tane philips beğendim. Fiyatı da uygun 350 acaba iyi mi değil mi bilemedim sonuçta philips markası iyi
Beyziikoo Narin9 Hepsi aynı fiyat zaten üst seviye olanları var biri yazmış Karacanın mesela o ve onun dengi pahalı oluyor içeriği işleyişi farklı oluyor kuzum
ikiprensannesi_gul Narin9 aşkım bende karacanın seti var çeyizime almıştım iki defa anca kullanmışımdır memnunum ☺
Narin9 Beyziikoo ya o karacaya baktım da hem küçük hem fıyatı fazla bide çocuklar onu konuşturmak için basar durur 😂
Aleynameva Normalde çaycı çaylarını sevmem ama fakirin caycisini kullanıyorum bayıldım.icen herkes bu çayı nasıl yaptın der.