Can1234 Oğlum 1 yaşına girdi ama çok az yemek yiyor anca 3 4 tatlı kaşığı alıyor başka yok ne yapmalıyım böyle durum yaşayan var mı
molimoli Benimde öyle 15 aylık sadece emiyor bide birkaç kaşık yemek o kadar bı çözüm bulamıyorum hep böyleydi sanırım böylede gidecek
Can1234 molimoli inşallah gitmez ya ben oğlum ek gıda almayınca çok üzülüyorum ne yapacağımı şaşırıyorum
Can1234 ogretmen61 hayır baktırmadım hiç çorba olsun yoğurt olsun çok güzel yiyor ama başka şeylere geldik mi yok bide tam mamayı vereceğim dilinin ucuyla bakıyor sonra reddediyor almıyor
ogretmen61 Can1234 bence baktırın zatrn 1 yaşında genelde bakıyorlar doktorlar, arkadaşımın çocuğu da aynı iştahsızdı kan değerlerinde düşüklük çıktı takviye vermişti doktor şimdi toparladı