Hipatya ya bizde öyleydik mesela sabah uyanır sonra aradan bir iki saat geçer tekrar uyur bir saat sonra kalkar emziririm altını değiştiririm biraz oyalanırım bir saat sonra tekrar yatar bir iki saat uyur tekrar emzir vs. Tekrar bir saat oyalanırım uyur, kalkar geceye kadar bir daha uyumazdı gece de çok güzel uyurdu ama şimdi nolduysa sürekli uyumak istiyor bir saat zor tutuyorum gündüz 3 saat uyuduğu oluyor. Uyutmadığumda çok huysuzlanıyor. Bu sefer gece sürekli kalkıyor 🤷♀️ Henüz 2 buçuk aylığız düzene girer mi ?