yareninannesi888 Benim oğlum da yaşına girecek o da aynı. Hiç ayak üstüne bile basmıyordu asla , 10 aylık olunca emekledi sonra birden basıp tutunup kalkmaya sıralamaya başladı . O yüzden artık hiç düşünmüyorum ne zaman canları isterse yapıyorlar bu bir sorun değil bence 🥰çünkü basmayınca özellikle ben de korkmuştum fiziksel bir sorun olmasında. . Doktor 15. Aya kadar basmaması normal demişti bebeğim için