En yakın arkadaşımla aramız 1 gün çocuklarımızın arası da 5 gün ama hiç görüşemiyoruz o 2.doğurdu ben 2.ye hamileyim görüşür görüşmez hem kendine hem çocuklarına hediye almayı düşünüyorum inş bana da ne gelse mutlu olurum büyük küçük fark etmez mesaj atıp arasa bile yeterli WhatsApp ın da paylaşmıştı 2 mizin fotosunu eski bir foto çocuklarımız yoktu tabi