Ulasdemir Merhaba oğlum 14 aylık işe başlayacağım ve kreşe başlatmayı düşünüyorum bakacak kimse olmadığı için emziriyorum da sizler nasıl yaptınız Neler yaşadınız öneri verebileceğiniz konular neler acab@
Ulasdemir Aliasya59 maalesef hayat şartları gerçekten zor tek maaşla geçinmek çok zor sanki kira için çalışılıyor gibi