123ahmet Merhabalar anneler üç aylık oğlum var eline oyuncak verdiğim zmn tutmuyor merak ediyorum SizİN bebisler kaç aylıkken tutu normal mi acaba benim oğlumun tutmamasi
Soe 123ahmet o gelişim tablolarına bakıp üzülmeyin her bebek aynı değil. Benim oğlum da 4. Aydan sonra net tutmaya başladı daha çok küçük
pamuksekerinannesii 123ahmet her.bebek farklıdır takma kafaya tutar elbet 3 aylıkken kısa süre tutup atıyordu 4. Ayda tam kavramısti 6. Ayda kendi alıyordu sağından solundan sonrası Kabus zaten hergun kaos koşturmaca dagitmaca😂
Gamze00777 123ahmet benim bebeğim 4 aylık yeni yeni tutmaya çalışıyor her bebek farklıdır sıkıntı yapmayın
123ahmet pamuksekerinannesii MasalLaH supanallah bende eliyle tuturiyrom tutsun diye BirAz tutup atıyor hemen
Soe 123ahmet 1 günde bile değişiyorlar inanın. Ben de göz teması çok yok diye post açtıktan bi kaç gün sonra gözünü dikip bakmaya başlamıştı oğlum
Sena1608 123ahmet benim oğluşumda 3 aylıkken benim desteğimle kısa süreli tutuyordu. Şuan 4 aylık bayağı gelişti tutması. Sizinde yavaş yavaş olacaktır 😊
123ahmet luciferrr Uc dört gündür deniyorum al oğlum diye ellerini açıyorum ama fazla başarılı olmuyor
123ahmet luciferrr teşekkür ederim canım inşaallah söylemeden edemeyeceğim adasiz benimde ismim Kübra 🤭