MyEternalLoveNoyann bende aynı durumu yaşadım o ara yemediğim kadar çikolata yedim emziriyorum. Diye sürekli yedi. Yedim şu an emmiyor beni 10 aylık ve o çikolatalar bana kilo olarak kaldı yapmayın sakın saldırmayın bemi dinlerseniz dikkat etmeye çalışın yine de siz emziriyorken dikkat etseydim diye kızıyorum doğum kilolarım yoktu çok güzel olmuştum o emzirmede yemeseydim şimdi kilolara kalmazdı dinlemedim kimseyi ama siz dinleyin beni dikkatli gidin