Hamilelikte 25 kilo alan biri olarak söylemeliyim ki hepsi gidiyo. Sadece kendinizi kasmayın zayıflamam lazım diye. Emzirdiğim için bende çok acıkıyodum ama asla çok yemek yemiyodum az az sık sık yiyorum. Spor yapmadım ama vaktiniz olursa yürüyüş öneririm. Doğumdan önce 58 dim şuan 60 da kaldım daha gitmiyo bakalım oda gider inşallah 🙏🏽