Benim kızım da dahil sanırım çoğu bebek suan öksürüyor burnu akıyor simdi de bogazim agriyo diyo bizim tek sorunumuz kızım hiç ilaç içmez sevmez doğduğundan beri asla ilaç iciremedim ıhlamur yapıyorum suluguna koyuyorum içmiyor tadını alınca doktora gitsem ilaç vericek onu da icmicek ne yapicam bilmiyorum