lilayko_ valla ben epey süre yüksek bel olmasa da lazer kesim pamuklu çamaşırlar giydim hiç orayı sıkmayacak, çünkü hala kot pantolonun düğmesi falan sıkıştırsa orayı bir tuhaf oluyorum 1,5 yılı geçti, oraya fazla bastırmamam gerekiyor gibi hissediyorum