Mombaby Arkadaslar selamlar bazen reklamlarda goruyorum aptamil bebek mamasi iste diyor satin alin ihtiyac sahipleri de faydalansin bunlardan faydalanan var mi ya da tanidiklariniz. Benim ihtiyacim yok ama bu reklamlar dogru mu acaba
SweetPaw Mombaby Badem2021 aptamili bilmiyorum ama Bebelac da olan sistem mama satışlarından elde edilen gelirin bir kısmını bu bağış için ayırıyorlar ve ihtiyaç haritası üzerinden mama ihtiyacı oldugunu bildiren ailelere ulaşıp bir aylık mama ihtiyaçlarını karsiliyorlar.