Bebeğim 3 aylıkken kalça ultrasonunda herhangi birşey görünmedi 6 aylık kontrolünde röntgende sağ tarafta çıkık tespit edildi, bir ay kadar Tübingen ortez taktık şimdi 6 ay 26 güzel günlük kontrole gittik bugün düzelme var gelişiyor ama alçıya alalım denildi? Bizde başka bi doktora götürdük bu cihazı bir ay daha takın bi kontrol edelim dediler başına gelen var mı? Lütfen beni anlayan biriyle konuşmaya çok ihtiyacım var, alçı yapılan var mı? 😞😞😞