Merhabalar, Bebeğim 17 aylık şuan ve tamamen ek gıdayı bıraktı diyebilirim buna sebep diş çıkarma ve çok şık emdiği için olduğunu düşünüyorum. Gece her yarım saatte bir emmek için uyanıyoruz, artık halim kalmadı 45 kg’a düştüm, herkes şuan 2 yaşına kadar dicek ama benim isteğim sizlerden öneri nasıl biraktirabilirim azaltmayı denedim iyi gidiyordu dış dönemi olunca yine başa sardık, yarı zamanlı çalışıyorum şuan 2 yaşında tam zamanlı olucak şuan bile inanılmaz yorgun oluyorum, yemek olarak hergun farklı şeyler deniyorum ama nafile, teşekkürler şimdiden 🙏