1995 Kızlar safarıden gırıyorum happykidse 6 kullanan yok mu sız nasıl gırıyosunuz bende yuklenmıyo happykıds surum uygun degıl dıyo
hunilimomm 1995 bende 6 kullanıyorum iPhone artık eski sürümleri kaldırıyor yavaş yavaş o yüzden indirme vs yapmıyor
Ogulcan 1995 yok canım benim 10 max annemin 6 hiç birşey yüklenemiyor iPhone eski ürünlerini kaldırmaya çalışıyor canım
1995 Ayse_oyku 6s felan degıl dımı canım suan sılsen yukleyemezsın ama desteklemıyo dıyo telefonumuda cok sevıyorum hıcbır sorunu yok
Ayse_oyku 1995 yok cnm s değil uygulamalarımı silmiyim o zaman hiç benimde bozulmadığı için değiştirelim diyemiyorum 😂
1995 Ayse_oyku sakın silme derim canım ben gec kaldım yukleyemedım happykidsi işte safarıden bakınıyom 🤦🏻♀️😂😂