Günaydın kızlar😇
kızım 1 yaşına girdi ama son 3 haftadır kök söktürüyor uyumamak için inatlaşıyor
uyuyor habire uyanıyor gece milyon defa ayaktayız hepsinde emmek istiyor ve yanında yatmamı istiyor kalktığım anca yaygarayı koparıyor😤ve sinirli yani inadından yapıyor suratıma bakıp aaa diye bağrıyor bi akıl verin bana bu bebe nolcak böle