Dun sadece vucudundaki kırmızı döküntülerden dolayı süt alerjisi dediler artık bende bugunden itibaren dikkat etmeye basladım fakat sütüm de bazen iyi bazen az geliyor doktor alerjik mamada verdi aptamilin baska doktora gitmiştik dün acilden oda similac verdi alerjik olan mamalardan sizce hangisini kullanmalıyım ikiside iyi diyor ama içeriği hangisinin daha iyidir sütümü sağarak veriyorım başından beri almadı az geldigi zamanlarda vericem sadece