Kızlar bebeğim 50 günlük. Bütün geceyi memede geçiriyor, emerek uyuyor ama uyanır uyanmaz ağlamaya meme aramaya devam ediyor. Ancak mama verirsem biraz duruluyor. Sütüm var çok şükür ama doyurmuyor mu acaba, neden kızım sürekli aç gibi ağlıyor olabilir? Eğer sütümle ilgili bir sıkıntı varsa ne yemeli, ne içmeliyim ki sütüm çocuğuma yeter hale gelsin nolur yardım edin yetememe hissi beni çok geriyor🥺😢