Birkedibirbebekkkk Herkese merhaba 🙂Ek gıda için buharlı pişirici almayı düşünüyorum. Kullananlar çok pratik olduğunu söylüyor.. Fakat birçok marka var hangisini almalıyım karar veremedim.. Fikrinize ihtiyacım var
Deletedmom44 Birkedibirbebekkkk ben kiwi markasını almıştım geçen sene 140 TL ye philips avent çok pahalı okadar veremezdim😃 çok memnun kaldım gerçekten pratik çok güzel pişiriyor blender çekiyor ben genelde hep çatalla ezip verdim blender az yaptım tavsiye ederim
Ogulcan Birkedibirbebekkkk ben pratik pişirici aldım canım tantitonidrn tencenerinin içine yerleştiriyorsun pratik yerde kaplamıyor
Deletedmom0099 Birkedibirbebekkkk çok gereksiz bence zaten buharda haşlama uzun süre kullanılmıyor, çorbaya falan geçiliyor. buharda haşlama alaratı var tencereye konulan, ondan kullandım