Edanzz 1 yaş aşılarını dün sabah olmuştuk bu sabah oğlumun ateşi çıktı. Aşıdan 1 gün sonra ateş normal midir? Aşı olanlar nasıl atlattı
Edanzz Hahahahahajja 3 tane oldu biri kol ikisi bacak dün birşeyi olmadı bugun başladı huysuzluk ve ateş
Yagmur46 Gayet normal,hatta ebe hangi asiydi hatırlamıyorum da üçüncü gün bile ateş yapabilir dikkat et demişti. Bizde olmadı da normalmiş yani
Edanzz Yagmur46 teşekkür ederim beni bilgilendirmediler . Diğer aşısında ilk gün ateş olmuştu ondan ertesi gün olunca şüphelendim
Yagmur46 Edanzz Rica ederim, Bilgi vermeyince tedirgin oluyoruz ister istemez ama korkulacak bir şey yok. Şifa olsun inşallah 💕
Edanzz Yagmur46 hatta ateş yapar mı diye özellikle sordum yapmaz demişti 🤷♀️ Çok sağ olun Sağlıkla büyüsün kuzucuklar