CigdeminMevasi Gldrn2039 ben doktorumun önerisi ile bi çay bardağı sıcak suyun içine bi çay kaşığı kimyon atıp karıştrp hemn içiyordm çok kötü tadı kokusu ama işe yarıyordu süttende bebeğe geçtiği için etkili oluyordu hergün içiyordum
Denizzzzzyldz Tane rezeneli çay yapın içine 1 çay kaşığı (dolu dolu olmasın) kimyon atın. İnanın hem bebeğe süt yapıyor hem gaz kalmıyor. Günde 2-3 kez yapıyorum ben böyle. Hem bana hem bebeğin gaz problemine çok iyi geliyor.
Uyumsuzz Bende çok gazlıyım kimyon çayı içiyorum şu kaynatıp içine bir çay kaşığı kimyon atıyorum işe yarıyor mu pek çözemedim kendimde ama oğlum bugun çok güzel tuvaletini yapabildi