eminenefer doktoruna da mutlaka danış ama mamayı kabullenmesi için ek gıdayı kesmek gerekiyor. Kimi bebek mama sevmiyor, benim oğlum ne kadar biberon mama değiştiysem de mamayı sevdiremedim eee anne sütü de yok. 1 yaşına kadar anne sütü ya da mama ana besini olmalı yoksa vücudu susuz kalır. Ben artık her verdiğim mamayı kustuğunda asla istemediğinde 1 hafta ek gıdayı kesip sadece mama veriyorum. Mamayı az da olsa almaya başlıyor ondan sonra yavaş yavaş ek gıda veriyorum tekrar. Mama sevmeyen bebek için ek gıda yeni bir umut oluyor. Ek gıdayı mamaya göre daha iyi buluyorlar.