Ayalayay vedat Öztürk memnunum gayet iyi ilgileniyor. Önceden şehir hastanesine götürüyordum sadece baş çevresi boy kilo bakıyorlar ve her gittiğimde kakasında mukus var diyorum kan yoksa önemli değil diyorlardı. Beni de hiç memnun etmiyordu bu cevaplar 2 aylıkken buraya götürdüm doktor hemen kaka tahlili istedi laktoz intoleransı varmış bebeğimde o yüzden çok sancı çekiyormuş. Relactaz damla başladık az da olsa rahatladı. Doktor ciğerlerini dinliyor ağzına boğazına bıngıldağına poposuna pipisine heryerini bakıyor açıkçası.