tgbmhr Şöyle kahve yaptığımda mis gibi evi koku saracak, tadı lezzeti güzel bi filtre kahve önerisi istiyorum. denediklerim Kahve dünyası Kurukahveci mehmet efendi jacops
Tiredmomy tgbmhr starbucks verona bide tchibo brazilia mind kullanıyorum tadları çok güzel kokusu keskin
Deletedmom_50 tgbmhr ▪️lavazza expert gusto forte ▪️Björn coffee co. (Yüksek segment, özel bir ürün, mutlaka deneyin) ▪️ a roasting lab darkness Hatta a roasting lab markasının bütün çeşitleri başarılı. Fiyat performans ürünü👌
tgbmhr Tiredmomy bu saydıklarımdan h birini beğenmedim açıkcası ekşimsi bi tat veriyo bana, istedigm lezzeti bulamıyorum. sizin söylediklerinizi de deneyecegim 🥰
K_alp Deletedmom_50 Hayatı çok mu seviyorsunuz yoksa ben mi yaşamayı bilmiyorum 😁 mahmood Nescafe coffeemate vip 🤣🤣🤣
Deletedmom_50 tgbmhr siz asidite oranı düşük bir kahve arıyorsunız galiba. Faba cuba’yı da deneyebilirsiniz.
tgbmhr K_alp filtre kahve, espresso vs. içerseniz birdaha nescafe tarzı kahve içmezsiniz. içtiğinizin kahve olmadığını anlarsınız yani😁
Deletedmom_50 K_alp hahah hayatı, kahve kadar sevmiyorum diyebilirim 😀 günde yaklaşık bir buçuk litre içince🤦♀️ granül, suda eriyen kahvemsi şeyler gerçek kahve değil ya
Deletedmom_50 tgbmhr kahve konusu çok kişisel bence ya. Ben aroması yüksek, dark, koyu tadım ve arka planda odunsu notaları olan sert kahveleri seviyorum. Yumuşak içim ve meyve notalı veya fındık notalı mı seviyorsunuz mesela? Nasıl tadlar arıyorsunuz?
K_alp tgbmhr Aman yok güzelim ben öneri beceremem evde Tchibo dışında filtre kahve yapmadım ben hazırcıyım üşengecim isimlerini bile aklımda tutamam😁 Koy kettlea suyu at üçü bir aradayı iççiyim. Ama bir ara bir yerde adını hatırlamadığım bir marka vardı çok beğendiğim dur bulayım onu
buzlulimonata tgbmhr ben eksi ve cok aci sevmiyorum. Ona göre söyleyim iki tane biri lavazza crema a gusto digeri tschibo brazil mild. Su an kullandigim bjnlardan sonra buldugum ve en sevdigm bir daha baskasink denemedigim bir kahve ama türkiyede yok. O yüzden onu söylememe gerek yok😅
tgbmhr buzlulimonata bende ekşi ve acı sevmiyorum benm denedklerm hep öyleydi beğenmiyorum o yüzden soft bi tat arıyorum
buzlulimonata tgbmhr o zaman bu dediklerimi deneyebilirsiniz. Hatta ikisi icinde lavazza daha güzel bence