Beautifulmom Karantinamın 6. Ğümündeyim bebeyim de ateş belirtisi oldu 37.2 yi gördük kendim covit olunca artık sormuyor değilim acaba o da olmus mudur diye sağlık ekiplerini aramalı mıyım
Deletedmom_13 Beautifulmom ekipleri arasanız onlar ne yapacak ki? Bende 3 aylık bebeğimle covid oldum. Bol bol emzir dediler filyasyon ekipleri. Burnunu temizledim sürekli. Ateşini kontrol ettim başka yapacak bişey yok çünkü
Mervelllaaa Ateşi yok ki bebeğinizin , 37,5 ve üzerini gördüğünüzde ateşlenmiş sayılır yani doktorumuz böyle söylemişti bir de sanırım emziriyorsanız bol bol anne sütü almak bebeklere bu dönemde iyi geliyormuş ☺️