Mom5441 Sezaryen sonrası ne zaman ağdaya gittiniz veya tüy dökücü krem kullandınız mı?(permatik kullanmıcam)
AlyaMina5 Mom5441 benim 4 ay oldu evde kendim ağdayla birkaçdefa yaptım sezaryen yerim biraz sızladı korktum birdaha yapamadım
denizzzz95 Mom5441 kanamam bittiği gbi ağdaya gitmiştim kendinim kuaförüm ama eğilince sızladığı için alamıyordum.Ağdaya gidin bence en rahatı
Purpura26 Mom5441 40ım çıktıktan sonra gittim ben. Zaten o bölge yukarda kalıyor kadın da daha dikkatli aldı. Tüy dökücü kullanma bence normalde bile kullanılmıyor o bölgeye