Kubra4745 Umuttttt bu sıralar bir emiyor etrafa bakıyor geri emiyor değişik anlamıyorum neden böyle önceden uzun süre emerdi şimdi saniye saniye emip bırakıyor sizin nasıl
Se26es Umuttttt biz 6 ayligiz soruya dahil miyim bilmiyorum ama gun icerisinde sadece gece uykusuna yatacaginda uzuuun emer digerlerinde emer kalkar tekrar emer oturmaya calisir sonra sanki ben doyurmuyormusum gibu hircinlasir geri emmek ister falan degisik psikolojilerde 😂
2209 Umuttttt etrafı kesfetme derdindedir, emeyim derken bi ses bi tv bi obje nesneye takılır bakar, sonra ay emiyordum der geri doner :) normal.gibi tavırları
Kubra4745 Deletedmom_49 Allah Allah ya neden böyle Off valla çok sıkıntı yapmaya başladım sütümüz azalacak bu gidişle zaten bu sıralar azaldı gibi 🙁
Deletedmom_49 Kubra4745 yok kuzum endişe etme. Onlar artık ceneleri güçlendiği için çok çabuk çekiyorlar sütü ☺️ hiç korkma.
CerenCyln Kubra4745 ben de azalacağından korkuyordum bide çalıştığım için sabah 8 akşam 5 te emziriyorum iş yerinde de sağamıyorum. Muhtemelen azalmıştır ama dert etmeyin süt geliyor ya buna şükür 😊
Kubra4745 Deletedmom_49 aynen bizde böyleyiz normal demi kimisi 2-3 defa kaka yapıypr diyor çok şaşırıyorum bu bebek ne ki o kadar kaka yapsın o kadar çiş yapsın
Kubra4745 Umuttttt düzelir inşallah ya bir tane dişi çıktı diğeri çıkacak sanırım ondan mı diye düşünüyorum
Deletedmom_49 Kubra4745 tabiiki normal. Benm oğlum yenidoğan zamanında yapıyordu çok kakayi. Ek gıdaya geçtiğimizden beri sadece sabahları alıyorum kakali bez. ☺️😑 Onun haricinde 3-4 saatte bir cisli bez alıyorum. Zırt pırt değişmiyorum altını. Lütfen rahat ol güzel anne♥️
Kubra4745 Deletedmom_49 çok teşekkür ederim ☺️ ilginize içim rahatladı aynı benim oğlumda 6. Aya kadar günde 4 defa kaka yapardı normal demek ki 🙏🏻