GUBILIK Kızlar selam, Devam Maması aldıgınız internet sayfası var mı? Güvendiğiniz , nicedir alısverıs yaptıgınız. Hepsıburada vs gibi olanları demiyorum. Farmasanal sitesini kullanıyordum. Ürün kalmamıs.
Mom06 GUBILIK pahalı baya piyasaya göre canım sma optipro 1 kullanıyoruz 800 gram 75 tl çağdaş ve akyurr markette n11 güvenilir diye duydum ama orada pahalı
denizerdem12 GUBILIK n11 den aliyorum. Evolvia kullaniyorum. 800 gramlik kutular. 3lu 4lu paketler cok uygun oluyor. Iyi yorum alan saticilardan alabilirsiniz. Mamaniz evolvia ise satici onerebilirim.
Deletedmom275 GUBILIK Sma Optipro’yu Kırmızıbeyaz eczaneden alıyorum. Marketlerde fiyatı 102 lirayken ben 78,5 liraya alıyorum.
MinikMucizemNil Evdeeczane.com dan hipp combiotic alıyorum. 3 defa 3 er kutu aldım hiç sorun yaşamıyoruz
Tontisimm E bebekten sma optıpro 2 800 gram olanı 89 tlye alıyorum. Normalde eczanede 400 gramı 56 tl.. böyle daha ekonomik oluyor
GUBILIK denizerdem12 evolvia baslarda kullanmıstım. Yaramadı bize. Hipp kullanıyorum Uygununu bulmaya calısıyorum :)
Deletedmom275 GUBILIK Şu an baktım da Sma da 83 olmuş. Dolar da düşüşte bu mamaların flyatı neden artıyor anlamış değilim 😒