Ne kadar düzene sokmaya çalışsam da beni çok zorluyor. Bazen öğle uykusuna yatmadan önce aşırı direniyor uyumak istemiyor. Zaten tek uyku yapıyoruz. Emdiği içinde gündüz öğlen ve akşam yatarken emzirmeye çalışıyorum sürekli yakamda. Gece emmesini bi türlü başaramadım. Başarabilen anneler varsa taktik verin 😇 kaçta kalkıyor kaçta yatırıyorsunuz yazarsanız sevinirim :)