2 aylık bebeğim sadece mamayla besleniyor üç haftadır kakasını dört günde bir yapıyor çok katı kıvamlı değil normal gibi ama böyle içime sinmediği için bebelac gold denemek istedim dün başladım ve bu sabah ıkınarak uyandı acaba mama mı gaz yaptı yarayıp yaramadığını anlamak için ne kadar süre kullanmak gerekiyor yardım edin lütfen doktor kontrolümüze de bir hafta var daha 😢😢