Merveensarelisa Üç gün oldu doğum yapalı sırt üstü yatıyorum hiç alışık olmadığım için çok az uyuyabiliyorum ne zaman sağa sola dönük yatabilirim
Sunshinemom Merveensarelisa ben 20-30 günde yana dönebilmiştim. Dikişlerden kenardan çekiliyo gibi hissediyordum
Toprakaren Merveensarelisa valla kuzum benm dogum sıkıntılı geçmişti 1 ay oturur pozisyonda dik yattım 2 yastık koydum
kirmizibasliklikiz_ Merveensarelisa ben 5. Gun donmeye baslamistim duramiyordum artik sirtustu.. karnimj gobegimi tutarak dönüyordum oyle daha rahat oluyordu 😁
NurCum Ben direk sol kolumun üstüne yatabiliyordum en rahatı buydu. Sırtımdan Aşağı Kadar Az Enli Kalın Uzun Yastık Koymuştum Ağrı Acı Az Hissediyordum Tek Sıkıntı Öksürüp Hapşırmaktı😁
kurkmantolumadonna Merveensarelisa ilk digumda 3 ay soluma yatamadım ikici de de dikişler alındıktan sonra sağa sola yatabildim
Gul-42 Merveensarelisa oturur pozısyonda uyudum on gun 😔bır ay oldu dogum yapalı yırmı gun sonunda anca sagıma soluma yattım sırt ustu yatınca hala desteksız kalkamıorum yuzustu asla yatamıorum
Gul-42 Merveensarelisa kalkması ıskence valla o yuzden ytmıordum cunku bebek aglayınca hmen kalkmam lzım yatınca kalkmam beş dk yı buluordu esım de yok yanımda cok zorluk cektım ben
Mikiii Merveensarelisa hastanede iken düz yatamadım daha çok acıyordu hafif yan yatmaya orda başladım eve gelince direk yan yattım dayanamadım
Gul-42 Mikiii ay bn yan hıc yatamadım duz yat dedıler hastanede dıkış ıcın yan yatınca bogurlerım acıodu hep
Moonlightttt Merveensarelisa benim belim o kadar çok ağrıyordu ki dikis acısı fln hafif kalıyordu, 1 ay yastıklarla oturarak uyudum. Sağa sola dönmem 2 ay sonra olabilmisti.masallah diyin kendinize 1haftaya dönersiniz .
minaa10 Merveensarelisa ben ilk gece cok zorlandım duş aldıktan sonra baya ayaklanmıştım sonra rahat yattım 15. Gün gayet rahat uyuyorum bende sezeryan doğum yaptım