Aselduru88 kızım 20aylık . sabah 7de kalkıyoruz kendime 1kahve yapıyorum ayılabilmek için. Kızımda suyunu alıp balkonda kahve içip Sohbet ediyoruz dün ne yaptık, nereye gittik, parkta neler yaptık,anne ismi baba ismi, hayvan sesi taklit etme,bugün neler yapalım, ya da benim planım varsa onları ablatıyorum ve onu konuşturuyorum. Gerçekten dinliyor bu arada.1saat oyalanıyoruz 8de kahvaltı hazırlıyorum yememiz bitmesi 9oluyır. Sonra oyuncak oynuyoruz biraz arkasından ev süpürüyıruz ortalık taparlıyorız. Uyku saatine dopruda müzik açıp dans ediyoruZ. Bizde genel olaral böyle. Bazen sabah parkı yaptığıöızda oluyor.