Kızlar merhaba bebeğim 7 günlük oldu ve az önce göbek bağı düştü ama içi sarı daha kuru değil sma sulu da değil gibi. Enfeksiyon olabilir mi ypksa yeni düştüğü için mi öyledir? Bir de emzirmiyorum şu an sadece mama ile besleniyo bugün bir sabah bir de az önce beslerken fışkırır gibi kusması oldu normal midir acaba?