motherwithdaughter Canım 38+2 de doğum yaptım bebeğim 38 günlük. İlk hafta sarılık degeri 12 çıktı ve yüksek bir değer olmadığını korkulacak bir şey olmadığını söylediler.Her iki saatte bir emzirdim uyuyorsa uyandırdım.Çok şükür 1.ayimiza gelmeden değerimiz düştü. Hatta ikinci de değerimizi kan aldırmadan vücuduna tutulan bir cihazla öğrendim.Her hastanede yok sanırım ama kan aldirma olayı olmadan değerin ölçülmesi çok güzel.O yüzden sakin ol canım bebegini bol bol emzir 12 değeri korkulacak bir değer değil.Bu arada sarılığı da kontrol altına alınana kadar dr tavsiyesiyle eger dr gerekli görürse mama ver.Ben bazen günde 1 defa geceleri mama veriyorum bazen hiç gerek duymuyoruz da.Emzirmek önceliğimiz tabi.Mama kan sekerini yükseltmek icin bir takviye olabilir bebis icin.O da dr gerekli görürse.