Oğlum 1 haftaya yakın hasta 2 gun önce atelendi öksürmekten nefes alamiyordu doktora götürdüm bademcikleri intaap kapmış antibiyotik verdi burnuda akıyor uyanikken bi sıkıntı yok ama ne zaman yatsa balgamli bi sekilde öksürüyor ve uyuyamıyor sarımsak ve yag sürdüm ayaginin altina odaya karanfilli sogan koydum göğsüne viks sürdüm herseyi yapıyorum ama yok işe yaramıyor sanki lutfen yardim edin ne yapabilirim hastaneler kalabalik bidaha gotursem okadar cok bekletiyolarki