Ctnnss canim. Ben 21 aylıkken kestim 1 ay oluyor gece emmeye zaten kalkiyordu ama son zmanlar hem gunduz aklina geldikçe meme demeye başladı cani sıkıldığında biyere gittiğimizde geceleride kalkip duruyordu ne bebegim ne ben uyuyamıyorduk
Hatta ilk birakma deneyimimiz guzel gidiyordu ta ki ben uyku sersemi emzirene kadar gece😁 sonra hasta felan oldu yarim kaldi. Ara verdikten sonra korktum baya tekrar o geceleri göze almayi yine butun gece memede oldugumuz gecenin sabahı canıma tak etti o gün hiç emzirmedim oyalayıp cuma günüydü geceside yatmadan önce sen artik büyüdün annecim artik meme yk onun yerine sut meyve suyu mama var dedim memeler de artik sut bitmiş dedim sonra büyüdüm yapti kollarıyla anlaştık tamam mi dedim el sıkıştık 😂2 gece zor geçti uyandi agladi su verdim geri salladim gunduzleri de anneme gittim 1 haftaya unuttu sonrasında ara ara meme felan dedi ama diretmedi fazla artik tamamen kesti baslarda uzuldum emerken ne güzeldi dedim emzirmek canim istiyordu 😁 2 gun arayla sagdim 3 kere zaten sütumde azalmisti artik 50ml felan cikti ikisinden de bidahada sagmadim masaj yaptim şişmedi zaten en çok ondan korkuyodum allahin izniyle bunuda atlattik şükür ama emzirebildiginiz kadar emzirin cok guzel bir sey🥰