Ben aylaedır bebelac kullanıyorum sarı paket hiç topak topak kaldığını görmedim inanın ki. Ayrıca kötü diyen arkadaşım kendi bebeğinize göre yorum yapın lütfen.. Belki sizin bebeğiniz o an farklı bişeyden kustu olamaz mı olabilir yani? Ayrıca da gold almanızı ben tavsiye etmem danışma hattı var oraya sorabilirsiniz. Eczacımız bebelac gold a bağırsak florası bozuk bebekler için daha çok veriyoruz demişti sizin de bilginiz olsun. 1 yaşına kadar ben aptamil kullandım çok memnundum fiyatlar çok artınca bebelac araştırdım o da aptamil ile aynı üretici firma beğendim aradım görüştüm hatta içim rahat etti. Aylardır da bebelac kullanıyoruz. Bu mama işi inanın bebekten bebeğe değişiyor. Bir arkdaşım bimin maması var ya bebivita inanın onla büyüttü kızını ilk doğduğundan beri onu verdi gelişimi kilo VS açısından sıkıntı yaşamadığını söylemişti. O yüzden kötü demek dogru değil. isterseniz bir kutu daha alın farklı bir kutu deneyin onda da sıkıntı yaşarsanız farklı mama deneyebilirsiniz.