Kızlar bebeğim 3ay 3 günlük saat 9 gibi banyo yaptırdık 10a doğru uyudu bende işlerimi halledip 12 gibi uyudum Bi uyandım saat 4 hala bebis uyuyor banyo yaptırdım diye yelek giydirmsitim onu çıkarayım. Dedim o sırada uyandı belki ellemesem hala uyuyacak emziridm falan ama bu kadar uyuması normal mi korktum hatta nefesini falan kontrol ettim hiç mi acikmadi acaba çok Uzun geldi