Selam hanımlar size bir konuda danışmak istiyorum,
benim bir çocuğum var ve tekrar hamile kalmak istiyorum bu ay düzenli ilişki oldu ama regl günümden bir iki gün önce oldum.bu ay normal den az bi şekilde bir gün regl oldum diğer günler de kanama yok leke oluyo 5 gün oldu leke var sadece kanama yok sizce normalmidir.Normalde 7 gün oluyorum ve afedersiniz günde 2 kere ped değişirim bu sefer böyle bişey oldu doktora gitmelimiyim bi sorun var mıdır ?? CevPlarsanız sevinirim. :)