ilayda00 ben 4.5 da yavaş yavaş destekli kısa süreli oturtmaya başladım ,5 in sonlarına dogru desteksiz oturtum kendini dik tutabiliyomu bebek orttugunuzda 2 dk ve ğzeri kendi dik duyosa oturtmaya başlayabilirsiniz bana aile hekimim öyle demişti ilk çocugumu çok erkekn oturtmaya başlamıştım