Smyrna1121 ekadsr kusuyor emzşrdikten ve gazını çıkarrtıktan 15 .20 dk sonra fışkırarak tamamını mı kusuyor benim oğlumda 43 günlük şuanda aynı sebepten hastanede yatıyoruz fışkırarak kusuyor çok gazlı ve öksürüğü var kıriz şeklin öksürüyo morarır gibi oluyo ama kesinlikle fazlasını çıkartma ve reflüden değil bence sen en yakın zmanada götür baktır neyin ne olcagı belli olmuyo saat 15.00 gibi brbeğim iyidi yatış yapıldı eşyalarımı almak şçin eve gittim o sıra tıkandı nefessiz kaldı mosrır gibi oldu elim ayağım birbirine dolsndı resmen hiç biely yapamadım ateşini ölç sık sık bak ateşi çıalrsa bekelemeden götür