Merhaba arkadaşlar. Kızım 5 ay 26 günlük. Bebekliğinden beri çok uyuyan bir kız değildi ama bu ay iyice abarttı ne gece ne gündüz uyumuyor . Gece 11 den 3 e kadar çığlık kıyamet ağlıyor boğazı yırtılırcasına. Hıçkıra hıçkıra yorgun düşerek sızıyor onda bile gece saat başı uyanıyor. Ona bi zararı olmasından korkuyorum artık bu durumun ve ben de psikolojik ve fiziksel anlamda çökmüş durumdayım . Var mı Benimle aynı durumda olan ,bi tavsiyesi olan?