Ayseksii Biz bağımlısı olduk çünkü kızım alerji uzun süreli burun tıkanıklığı oluyor. Zararlımı acaba 😢
Adaduygu Ayseksii bizde sterimari kullaniyoruz 2 gun once anasagliktaki doktora sordum icerigine bakti kullanabilirsin dedi keske elimden gelse serum fizyolojik ile acarjm ama beceremiyorum mecbur kullaniyorum
BenMathilda Ayseksii kortizon ihtiva ediyor. Uzun süreli kullanımı elbette iyi değil. Nazal yıkama yapmayı denediniz mi?
Dideemmsss Benm bildiğim bütün burun spreyleri fazla kullanımda zararlı hem yaşı ilerledikçe krndi kendine temizlemeyi bilmiyo hemde kılcal damarlara zarar veriyo