Merhaba sevgili anneler , 27 eylülde doğum yaptım 30 güne yakın kanamam sürdü. Bugün bel ağrım vardı az evvel iç çamaşırımda çamur şeklinde leke gördüm acaba adet başlangıcı mı yoksa gebelik filan mı yaa cevaplarınızı bekliyorummmmm bu durumu yaşayan var mı ????