5 ay 20 günlük kızım var. 1 aydır gündüzleri sadece 1 saat (o da belki) uyuyor. Geceleri yarım saatte bir kalkıyor. Gaz desem değil, diş ağrısı içinde granül, ağrı kesici, fitil her şey kullanıyoruz (doktor takibinde). Ek gıdaya salı günü başladık. Doktor hem zamanı, hemde kilo alımı az dediği için. Asla mama yemiyor ve biberon kabul etmiyor. O kadar yoruldum ki, uykudan gözlerimi açamıyorum. Uykusuzluktan sinirlerim bozuluyor artık. Her gün ağlamak istiyorum. Ayağa kalkacak halim yok artık o derece. Ne olur bir akıl verin, günler geçmiyor. Bana çok düşkün. Benden başka kimsede susmuyor. Kollarımda derman kalmadı. Ne yapacağımı bilemez durumdayım. 😔😭